KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH
stosowana w przypadku pozyskania danych od osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz zgodnie z art. 14 ust. 1 i ust. 2 klauzula informacyjna stosowana w przypadku pozyskiwania danych osobowych przez administratora w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą – na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO ) informuje się, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Zaniemyskie Wodociagi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zaniemyślu, ul. Sosnowa 4, 63 – 020 Zaniemyśl, KRS: 0000682263, NIP: 7861705906, Regon: 366202473, tel. 061 28 -57-546,
e-mail: sekretariat@zaniemyskiewodociagi.pl reprezentowany przez Prezesa Zarządu.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych mgr Ryszarda Kujawskiego, z którym można się kontaktować w sprawach ochrony danych osobowych i realizacji praw z tym związanych, pisemnie na adres Zakładu lub pocztą elektroniczną na adres e-mail odo24@wp.pl
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
1) gospodarowania komunalnymi zasobami mieszkaniowymi,
2) prowadzenia inwestycji w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
3) wykonywania indywidualnych zleceń mieszkańców Gminy Zaniemyśl i innych w związku z przedmiotem działania Zakładu (administratora) szczegółowo określonych w statucie, w tym wydania warunków technicznych, zawierania umów na dostawę wody i odprowadzania ścieków, montażu wodomierzy,
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c lub e RODO w zw. z:
1) ustawą z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
2) ustawą z dnia 20 grudnia 1996 roku o gospodarce komunalnej,
3) ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
4) ustawą z dnia 7 czerwca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
5) ustawą z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,
– na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO (zgoda) – wyłącznie w celu wskazanym w treści udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe możemy przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Państwa dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, bankowe i inne, jednakże przekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Państwa praw.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z postanowieniami Załącznika nr 3 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Ze względu na inne, szczególne przepisy prawa okres ten może ulec wydłużeniu.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do treści swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych osobowych, jeśli Państwa dane znajdujące się w naszym posiadaniu są niedokładne lub niekompletne,
- usunięcia danych osobowych, jeśli dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a Administrator nie ma podstaw do ich przetwarzania usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
- prawo ograniczenia przetwarzania danych jeśli są uzasadnione zastrzeżenia co do prawidłowości Pani / Pana danych osobowych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
- prawo do cofnięcia zgody, z tym jednak zastrzeżeniem, że dane przetwarzane do czasu cofnięcia zgody były przetwarzane w sposób legalny.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przepisy RODO zostały naruszone.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy lub wykonania usługi niezbędne.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
10. Inne niezbędne informacje: Pani/Pana adres poczty elektronicznej lub numer telefonu (jeśli podano), może zostać wykorzystany do kontaktu w służbowych celach informacyjnych lub wyjaśniających.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025